Essence: The Face - nová kniha s DVD o modelování tváří
Publikováno: 13.6.2007 | Autor: Jan Slanina | Rubrika: Modelování | Komentáře: 0 - Vytisknout Doporučit
Představujeme Creative ESSENCE: The Face, první z nové a série knih s výukou 3D.
Poznámka: vydavatel se bohužel rozhodnul, že přes dealerskou síť bude prodávat pouze samotnou knihu bez doprovodného DVD. Pokud chcete knihu i s DVD, je nejvýhodnější objednat knihu u nás na 3Dshopu a DVD objednat přímo u výrobce s nízkým poštovným (poštovné z Austrálie za knihu je $24.50, zatímco za samotné DVD zaplatíte poštovné pouze pouze $6.61).
První kniha ze série ESSENCE s titulem ESSENCE: The Face bude celá věnována tvorbě fotorealistických lidských tváří pro hry a film. Popisuje techniky a nejlepší současné postupy a vyhledává nové nové cesty zvýšení rychlosti a kvality tvorby. Data, vytvořená autory knihy, jsou dostupná také na doplňkovém DVD, díky čemuž mohou čtenáři ihned rozvíjet své znalosti na základě informací z knihy a dat na DVD.
The Artists ESSENCE: The Face je první knihou tohoto typu, která ilustruje postupy tvorby postav v týmovém prostředí. Podobně jako u herních a filmových projektů musíte mít tým talentovaných umělců, kteří dokáží dotáhnout koncept až do stádia konečné podoby ve velice vysoké kvalitě a hlavně v termínu. V knize ESSENCE: The Face tento proces začal (a zde se můžeme dmout hrdostí :) v Praze s týmem 3D.SK, který vedl Peter Levius, fotografující Moniku jako referenční model. Fotografie byly zaslány do Kalifornie, kde Hong Suck Suh (Character Lead of Sony’s PlayStation 3 Cinematic Group) vytvořil podli moničiných rysů 3D model. Paul Fedor (umělec, ředitel a bývalý texturový guru Sony v PlayStation 3 Cinematic Group) převedl fotografie Moniky do kompletní sady textur, které perfektně seděly s Hongovým modelem. Také nám předvedl své mimořádné texturovací schopnosti tím, že pro samostatné kapitoly Moniku "zestárnul" a zjizvil. Steven Stahlberg (spoluautor knihy d’artiste Character Modeling) vymodeloval a otexturoval Moničiny oči a Dr. Mark Snoswell (spoluzakladatel vydavatelství Ballistic Media a president CGSociety) vyvinul DirectX shader pro zautomatizování procesu texturování 3D modelů hlav. A nakonec Matt Hartle (renderovací guru s filmovými kredity jako ‘Van Helsing’ a ‘Scorched’) skombinoval všechny modely a textury a vyrenderoval Moniku v celé její kráse.
Ballistic Publishing poprvé přichází s rozsáhlou kolekcí digitálních dat, která jsou použitá v knize Essence: The Face. Tato data vám pomohou vytvářet vlastní modely. DVD obsahuje rozsáhlou sadu modelů, textur, fotografií, software a nástrojů, které umožní umělcům okamžitě získat vědomosti, o kterých se píše v knize.
Ukázka několika stránek z knihy
DVD obsahuje:
• | Modely Moniky v rozlišení 0.5K, 2K a 9K |
• | 2K sítě hlavy Moniky a obecného modelu hlavy člověka |
• | Sadu devíti morph targetů (.obj) pro různé pohlaví, věk a etnickou příslušnost. |
• | Soubor s modelem hlavy Moniky s Poor Man's SSS skin shader network, popsanou ve Fedorově kapitole "Under The Skin". |
• | Dvě UV mapy, vysoce zoptimalizované pro celou hlavu pro vysoce detailní rendery s detailní texturou. |
• | Ultra-high-res (4K) zapečené textury, jejichž postup vytvoření najdete v knize. |
• | Velká sada ultra-high-res (4K) fotografií, rozdělených na sady "no-makeup" a "makeup" ze 3D.SK |
• | DirectX shader tool set, který byl demonstrován v knize včetně Photo merge direct shader tools ve formě souboru pro 3ds Max file pro demonstrační účely. |
• | Demoverze: FaceGen od Singular Inversions. Shader FX od Lumonix. FX Composer od NVIDIA. |
Řadu knih ESSENCE budou postupně tvořit tyto tituly: The Face: Rigging and Animation; The Body: Modeling and Texturing; Detailing Characters, Digital Sculpting and Advanced Texturing; The Body: Rigging and Animation; Creatures: Wings, Fins, Scales and Fur.
- Jazyk: anglicky
- Cena: 1.558,- Kč
- Stránka produktu na 3Dshop.cz